Asiakkaidemme puheenvuoro – korkea asiakastyytyväisyys heijastuu erinomaiseen NPS-lukuumme

13.6.2024

Asiakastyytyväisyys on meille kunnia-asia, ja Westhousen välittäjät palvelevatkin asiakkaita suurella sydämellä. Siksi myös mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti pyytämällä asiakaskokemuksista palautetta niin asunnonmyyjiltä kuin -ostajilta.

Asiakkaiden suositteluhalukkuus on merkittävä signaali yhteistyön onnistumisesta. Erinomainen NPS-lukumme (88) onkin meille ilon aihe, sillä suurin osa asiakkaistamme kertoo suosittelevansa meitä eteenpäin erittäin todennäköisesti.

Entä millaisia palautteita olemme asiakkailtamme saaneet?

Saamme kiitosta esimerkiksi välittäjiemme osaavasta ja lämpimästä otteesta työhön sekä mutkattomista prosesseista

”Asiantunteva välittäjä, joka oli lämmin ja hyväsydäminen.”

”Koko prosessi oli hyvin miellyttävä kokemus; välittäjän kanssa oli helppoa olla yhteyksissä ja sopia seuraavista toimenpiteistä, palvelu oli nopeaa ja asiantuntevaa.”

”Asiat sujuivat sovitusti. Kuvat asunnosta olivat erittäin hyviä.”

”Palvelu oli asiantuntevaa ja ymmärrettävää.”

”Joustavaa esittelyn järjestelyä ja asiallista esittelyä.”

 

Asiakkaat arvostavat palautteiden perusteella myös välittäjiemme viestintää, jonka koetaan olevan hyvää ja säännöllistä

”Viestintä oli ammattimaista ja asunnon ostaminen sujui ongelmitta.”

”Sain ystävällistä palvelua, kysymyksiini vastattiin nopeasti ja jos ei tiedetty, otettiin selvää ja palattiin asiaan. Kaikki sujui nopeasti ja sujuvasti. Jäi positiivinen fiilis.”

”Ajan tasalla pidettiin koko ajan, ystävällistä ja palveluhenkistä apua läpi koko prosessin. En keksi mitään mitä voisi tehdä paremmin. Kaikki meni todella hienosti :)”

 

Valtaosa asiakkaistamme on myös antanut meille onnistumisestamme parhaimman arvosanan, ja tyytyväisyyden keskiarvo on ollut mittauksessa 4,8 (asteikolla 1–5). Tällaiset palautteet ja asiakkaidemme luottamus ilahduttavat suuresti koko tiimiämme.

Meille onkin tärkeää onnistua sekä ydintoiminnassamme välittäjänä että jättämään asiakkaillemme yhteistyöstä miellyttäviä muistoja. 💙

Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspalaute, Asunnon myynti, asunnonosto, Asuntokauppa, Kiinteistönvälittäjä, Kiinteistönvälitys, nps, tyytyväinen asiakas, Westhouse, Westhouse LKV,